Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Verzoek unban
Beste lezer,

Vandaag was ik een gevecht aan het houden met de kingdom Ethereal.
Tijdens een vergadering werd ik gedood en werd gevraagd om het Noorden te verlaten.
Sinds ik een lange tijd heb besteed voor het verzamelen van resources en het bouwen van mijn eigen kingdom, zal ik graag willen dat deze tijd niet verspilt is.
Nadat ik had gezegd dat ik niet wilde weggaan, kwam de kingdom een bezoekje bij mij brengen met de intentie om mij neer te halen (wat dus ook wel logisch is).
Ik kon goed standhouden sinds ik nog protectie heb, omdat mijn kingdom nog redelijk nieuw is.
Tijdens het gevecht schoot ik met mijn boog naar de tegenstander die telkens tussen bomen zaten te rennen en muren zaten te bouwen.
Zo nu en dan zag ik een glimp van hun armor, waardoor ik hun locatie wist.
Een ally van mij kwam naar mij toe om mij te helpen, waar ik achter kwam op het moment dat ik gebanned werd voor wallhacks.
Ik wil er op attenderen dat ik geen gebruik maak van hacks en dat het naar mijn mening ook een escape was, zodat mijn vriend en ik niet een 2vs2 strijd konden houden.
Naar mijn mening denk ik dat mijn vriend en ik hun weg konden jagen of konden killen.
Dit is niet doorgegaan ivm de (onterechte) ban.
Graag wil ik dat hier naar gekeken wordt en dat ik weer verder kan gaan met mijn kingdom.

Mvg (He)Liam
Antwoord
Heliam99, ik was het hele gevecht erbij geweest en ik zat ook met de jongens in een call.
Ik zij tegen Felkann dat hij moest gaan hiden achter een boom omdat het het hem opviel dat je gelijk wist waar je was en we hebben tot 3 keer toe geprobeerd en je wist ze de heletijd te vinden.

Gr _Extility_
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)